gemeente Landsmeer | Doorgaand verkeer Den Ilp gestremd van zaterdag 28/01 06:00 uur tot zondag 29/01 18:00 uur

Nieuwsbericht Doorgaand verkeer Den Ilp gestremd van zaterdag 28/01 06:00 uur tot zondag 29/01 18:00 uur

Gepubliceerd op: 23 januari 2017 12:15

In het weekend van 28 en 29 januari vinden werkzaamheden plaats in het kader van de herinrichting Schoolstraat en Polderweg in Den Ilp. Dit weekend worden de kruisingen in Den Ilp met de Schoolstraat en de Polderweg volledig afgezet voor doorgaand verkeer in verband met het maken van aansluitingen ten behoeve van de nieuwe riolering in deze straten. Tijdens deze periode is ook geen openbaar vervoer mogelijk op Het Lint. Het verkeer wordt via borden langs de toegangswegen op de hoogte gesteld van de afsluiting.

Voor calamiteiten zijn afspraken gemaakt met de Veiligheidsregio voor brandweer, politie en ambulancedienst. De bewoners in de directe omgeving van het werk zijn per brief geïnformeerd en zijn verzocht om hun voertuigen verderop buiten de wijk te parkeren.

In augustus 2016 zijn de bewoners van deze wijk geïnformeerd over het plan om de riolering te vervangen en de wijk opnieuw te bestraten of te herinrichten. De bewoners hebben tijdens een bewonersavond en via een enquêteformulier wensen, ideeën en vragen voor de herinrichting kunnen inbrengen.

Planning

De werkzaamheden starten in het weekend van 28 en 29 januari en worden in fasen uitgevoerd.

  • Fase 1        rioolaansluitingen op de 2 kruisingen met Den Ilp.
  • Fase 2        vanaf de kruising Den Ilp – Schoolstraat; langs De Wije Ilp en het parkeerterrein
  • Fase 3        het middendeel van de Schoolstraat met de doodlopende tak naar de garages
  • Fase 4        laatste stukje Schoolstraat en Polderweg

De werkzaamheden zullen, afhankelijk van de weersomstandigheden, in maart worden opgeleverd. Kijk voor meer informatie op www.landsmeer.nl/wonen,_werken_en_leven/projecten/

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de projectleider, dhr. P. Cornelissen tel. 020 - 48 77 111.