gemeente Landsmeer | Online bijeenkomst horecaproject: woensdag 15 december 20.00-22.00 uur

Nieuwsbericht Online bijeenkomst horecaproject: woensdag 15 december 20.00-22.00 uur

Gepubliceerd op: 10 december 2021 15:50


In september hebben we vier bijeenkomsten gehouden om het horecaproject met de belanghebbenden te bespreken. De input van deze bijeenkomsten hebben we verwerkt in het concept. In afronding van het horecaproject wilden we tijdens een slotbijeenkomst het laatste concept integraal met alle belanghebbenden bespreken.

Op woensdag 8 december jl. is deze digitale integrale slotbijeenkomst gehouden, echter op verzoek van de horeca wordt er een tweede bijeenkomst gehouden op woensdag 15 december 2021 van 20.00 tot 22.00 uur. Bij deze bijeenkomst willen we ook de inwoners de mogelijkheid geven om in te spreken.

U kunt zich voor de bijeenkomst aanmelden tot woensdag 15 december 2021 12.00 uur via Francisco Galarce Morales. Na aanmelding ontvangt u zo snel mogelijk de conceptdocumenten en op woensdag 15 december 2021 12.00 uur ontvangt u een uitnodiging voor een bijeenkomst in Teams.