gemeente Landsmeer | Vragen over uw gemeentelijke belastingen?

Nieuwsbericht Vragen over uw gemeentelijke belastingen?

Gepubliceerd op: 03 maart 2017 09:50

Jaarlijks ontvangen alle eigenaren en gebruikers van woningen en panden het aanslag-/beschikkingsbiljet gemeentelijke belastingen. De belasting die u betaalt, gebruikt de gemeente Landsmeer om haar taken te kunnen uitvoeren zoals onderhoud aan wegen, straatverlichting, verstrekken van subsidies, onderhoud sportvelden, werkgelegenheid, kunst en cultuur, onderwijs etc. 

Eind februari zijn de aanslagen van de gemeentelijke belastingen van de gemeente Landsmeer bij u op de deurmat gevallen. Belastingen Amsterdam, die alweer de nodige jaren de de heffing en inning van de gemeentelijke belastingen van Landsmeer verzorgt, heeft eind februari de aanslagen verzonden.

Voor inwoners die vragen hebben is er in de maand maart de mogelijkheid om in het gemeentehuis in gesprek te gaan met een medewerker van Belastingen Amsterdam.

Dit jaar kunt u op dinsdag 7, 14, 21 en 28 maart tijdens het inloopspreekuur tussen 9.00 en 12.00 uur binnenlopen in het gemeentehuis. Verder kunnen inwoners ook rechtstreeks contact opnemen met Belastingen Amsterdam via telefoonnummer 020-2554800.