gemeente Landsmeer | Online bijeenkomst horecaproject: woensdag 8 december 14.00-16.00 uur

Nieuwsbericht Online bijeenkomst horecaproject: woensdag 8 december 14.00-16.00 uur

Gepubliceerd op: 01 december 2021 15:45


In september hebben we vier bijeenkomsten gehouden om het horecaproject met belanghebbenden te bespreken. De input van deze bijeenkomsten is verwerkt in een concept. In afronding van het horecaproject willen we een slotbijeenkomst houden. Gedurende deze bijeenkomst willen we het laatste concept integraal met alle belanghebbenden bespreken.

De integrale bijeenkomst staat gepland op woensdag 8 december 2021 van 14.00 tot 16.00 uur. Vanwege de huidige coronamaatregelen vindt de bijeenkomst digitaal plaats.

U kunt zich aanmelden tot uiterlijk woensdag 8 december 2021 12.00 uur via e-mail. Na aanmelding ontvangt u zo snel mogelijk de conceptdocumenten en een uitnodiging voor de Teams-bijeenkomst.