gemeente Landsmeer | Aantal digitale diensten tijdelijk niet toegankelijk

Nieuwsbericht Aantal digitale diensten tijdelijk niet toegankelijk

Gepubliceerd op: 25 mei 2023 10:55

Als inwoner van de gemeente Landsmeer kunt u gebruik maken van een aantal elektronische diensten die wij als gemeente aanbieden. Zo kunt u handhavingsmeldingen doen, een ontheffing voor het inrijverbod en een gehandicaptenparkeerkaart aanvragen. Om dit ook in de toekomst optimaal te laten verlopen, gaat de gemeente over op een nieuw systeem. Gevolg hiervan is dat in de periode tussen vrijdag 25 mei en donderdag 15 juni een aantal van deze diensten niet online aangevraagd kunnen worden. Welke dit exact zijn, ziet u onderstaand. Mocht u in de genoemde periode toch gebruik willen maken van deze diensten, kunt u hiervoor een mail sturen naar gemeente@landsmeer.nl. Excuses voor het ongemak.

  • Aansprakelijkstelling door derde
  • Gehandicaptenparkeerplaats
  • Grafbedekkingsvergunning
  • Handhavingsmelding
  • Handhavingsverzoek
  • Incidentele festiviteit melding
  • Inrijverbod ontheffing
  • Melding reclameobjecten
  • Ontheffing zwaar of exceptioneel transport
  • Open sollicitatie
  • Overlast door jeugd melding
  • Parkeerontheffing particulier
  • Persoonsgegevens inzageverzoek
  • Sollicitatie
  • Verklaring vergunningvrij bouwen
  • Voorwerp op of aan de weg plaatsen ontheffing
  • WOO-verzoek