gemeente Landsmeer | Belastingzaken voortaan snel en online regelen

Nieuwsbericht Belastingzaken voortaan snel en online regelen

Gepubliceerd op: 05 maart 2018 10:35

Onlangs heeft u de aanslagen voor de gemeentelijke belastingen van Landsmeer ontvangen. Gemeente Amsterdam verzorgt al jaren de heffing en inning voor Landsmeer. De dienstverlening van Belastingen gemeente Amsterdam is vereenvoudigd.

De volgende belastingzaken kunt u voortaan online regelen via https://www.amsterdam.nl/belasting-heffingen/ 

  • Taxatieverslag en oude aanslagen inzien: online vindt u alles terug wat u online hebt geregeld.
  • Betalen: u krijgt geen acceptgiro's meer. Voortaan kunt u met iDEAL al uw belastingaanslagen, herinneringen en aanmaningen betalen.
  • Automatische incasso: betalen in acht termijnen? Regel het online.
  • Bezwaar indienen: u krijgt geen papieren bezwaarformulier, maar kunt nu digitaal eenvoudig uw bezwaar indienen.
  • Kwijtschelding aanvragen: er zit geen kwijtscheldingsformulier bij uw aanslag. Kwijtschelding vraagt u online eenvoudig en snel aan.
  • Gegevens wijzigen: online worden uw nieuwe gegevens meteen verwerkt.

Voor het digitaal regelen van uw belastingzaken hebt u DigiD (particulieren) of eHerkenning (ondernemers) nodig. Nog geen DigiD of eHerkenning? Vraag het vandaag nog aan via DigiD.nl of eHerkenning.nl