Nieuwsbericht De gemeente Landsmeer gaat ook werken op afspraak

Gepubliceerd op: 30 augustus 2019 08:40


Het is nu ook mogelijk om voor een aantal producten en diensten een afspraak te maken bij de gemeente. Met een afspraak bent u direct aan de beurt op een tijdstip dat u uitkomt. Plan uw afspraak nu 24 uur per dag online via, https://afspraken.landsmeer.nl/

Afspraak maken

Afspraak

Na het maken van de afspraak volgt een digitale bevestiging en een overzicht van de zaken die meegenomen moeten worden. Inwoners zonder internet kunnen telefonisch een afspraak maken. Uiteraard kunt u ook nog zonder afspraak bij ons langskomen. U kunt een afspraak maken voor de onderstaande producten.

Producten waarvoor een afspraak gemaakt kan worden:

• Paspoort of zakenpaspoort / spoed
• Nederlandse identiteitskaart / spoed
• Tweede paspoort
• Vluchtelingenpaspoort
• Vreemdelingenpaspoort
• Rijbewijs vernieuwen / spoed
• Aangifte van geboorte doen
• Erkenning kind na de geboorte
• Voornemen huwelijk of geregistreerd partnerschap melden
• Hervestiging vanuit het buitenland
• Uittreksel Burgerlijke Stand
• Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)
• Legalisatie van handtekening (garantverklaring)
• Uittreksel attestatie de vita
• Aanvragen briefadres
• Aanvraag gehandicaptenparkeerkaart